Başkan Subaşı, Kızıldamlar Köyü’nde Çiftçilere Sulama Borusu Dağıttı
Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü vesilesiyle Kızıldamlar Köyü sakinleriyle bir araya geldi. Başkan Subaşı, köyde düzenlenen etkinlikte çiftçilere sulama borusu dağıtarak, tarım sektörüne olan desteklerini bir kez daha vurguladı. Etkinlikte, Başkan Subaşı'na belediye başkan yardımcıları ve ilgili müdürler eşlik etti. Kızıdamlar Köyü sakinleriyle sohbet eden Subaşı, köylülerin talep ve önerilerini dinleyerek, onların sorunlarına dair bilgi aldı. Ziyaret sırasında özellikle çocuklar ve köy halkı, Başkan Subaşı'na büyük ilgi gösterdi. Başkan Subaşı, çiftçilerin her zaman yanında olduklarını belirterek, "Geçtiğimiz haftalarda Yeniköylü kadın çiftçilerimizi ziyaret ettiğimizde onlara sulama borusu dağıttık. Bugün de komşu köy Kızıldamlar'da çiftçilerimizle buluşmaktan…