Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan diplomasi trafiği. İran Cumhurbaşkanı ve Irak Başbakanı ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Pezeşkiyan ile görülmesinde Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici olduğunu, Türkiye’nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını belirtti Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu, Türkiye’nin bunu tesis etmek için çalışacağını belirtti Ayrıca Erdoğan müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli davranmanın önemine dikkat çekti. ZEYDİ İLE GÖRÜŞME Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile görüşmesinde iki ülke arasındaki ilişkileri daha da ileri taşımayı istediklerini özellikle enerji, savunma, sanayi ve ulaştırma alanlarında işbirliği potansiyelinin büyük olduğunu söyledi. Erdoğan ayrıca Zeydi’yi istişarelerde…